torsdag 30 december 2010

hemma lagad sushi, yuuum

Så här i efterhand så tycker man ju att man kanske borde att haft lite mer ris så det kunde blivit mer sushi bitar, men å andra sidan har man kanske bara bra av att äta sig mätt och inte jag-är-så-mätt-så-jag-dör-i-fosterställning!! :P Det var faktiskt inte så svårt som jag trodde att det skulle va :) Var bara riset som tog lit lång tid men nu när man vet det så kan man ju förbereda det lite tidigare :P Annars var det gott :P Hade faktiskt med rökt örret och med scampi :) och så klart gurka och avokado :P

Nu ska jag väl ta tag i pakningen snart... är dock inte så mycket som ska packas så hehe, gör det säkert i morgon ;) ser till att komma upp vid 8 så kan jag ta en dusch med :P Ska bli mys att få träffa bea igen, var allt för länge sen nu!! Skäms på oss!! I morgon blir det då lite mini firande av nyår, det vill säga.. Bubbel, middag, höga klackar och fest-blåsa på ;) I morgon ska vi avnjuta en lång och härligt middag på bocca innan vi tar oss ut och gör bergens barer osäkert hehe :P

Började faktiskt små plocka lite här hemma så fick fram två av våra små bord och kastat en jävla massa papper.. ja det är en början :) Är lite små kaos här hemma men det får vi bara klara oss med i till efter nyår.. När karln börjar jobba så har jag inga ursäkter längre om dagarna.. då är det bara att ta tag i det hela och rensa ut garderob/skor och annat skit som bara står och samlar damm, har alla mina gamla koppar och saker som jag fått från syster-elin som säkert bara kan hivas allt sammen :) Ska bli skönt att få lite ordning här hemma :) Vill ha upp gardiner med men är så svårt att veta vad man ska ha... Är nog bara bäst med längder för annars blir fönstrena ännu mindre än vad dom redan är..

Näe, nattcigg sen ska jag slänga karln och mig själv i säng! Han ska ju med upp tidigt :)

Natta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar