torsdag 2 december 2010

19

Några timmar senare och vi är äntligen klara på jobb. varför är det alltid några stycken av ett helt sällskap som ska envisas med att sitta kvar i lokalen flera timmar efter de andra här gått? Är det enbart för att jävlas med personalen som bara vill hem?! Gud ge mig styrka!!

En vanlig kväll på jobbet..

J(jag)- Sååå önskar vi något mer att dricka eller är ni förnöjda här? Stttoooorrt falskt leende på
G(gästen)- Jooo man kanske skulle ha en irish till, och en conjak, ja och ta en GT och en aguavit när du endå är i farten!! Höhöhö
J- hahaha ja men absolut visst ska jag ordna det, någon mer som vill ha något annat att dricka??!!
(ingen säger något och bara ser dumma ut... så då går jag)
Kommer in med beställningen och genast vill då någon annan ha något mer, trots att jag har frågat 10 000 gånger.. och så håller det på hela kvällen!! What a fuck?!

FG(Full gubbe)- Scheena schööötnos... Kansskje man sckulle ha sig en whischskey till höhö
J- Säger- haha ja men kanske du skulle det ja (tänker: Men för i helvete gubb jävel!! Det är väl klart som FAN att du inte ska ha det!! Ska farbror kanske sätta på sin hörapparat så han hör lite bättre?!)

Är det svårt att förstå att jag börjar bli bra trött på fulla människor, irriterande gäster som inte fattar när man säger fint att köket har stängt, dumma ungdomar som tror sig veta allt, få lov att skrapa av andras matrester samtidigt som man får hälften på händerna, höra på dåliga svensk-vitsar och behöva le när man bara till be personen dra åt h*lvete!!

19 dagar kvar :)) Ja kan se slutet på tunneln ;) 

1 kommentar:

  1. Hahaha, farbror kanske inte hörde vad jag ska? JOO ja sa att det var bra så;)

    SvaraRadera