tisdag 14 december 2010

7

Bjuder på lite bilder så här i juletiden.. Det är inte så lätt att försöka få julstämningen helt när man är på väg någonstans hela tiden.. 3 dagars ledighet blev bara 2, surt som fan jag vet :( Så i morgon bitti när karln åker på jobb styr jag bilen tillbaka till gol för 6 dagars jobb seeeeen blir det att ta julferie :)) Ska bli skönt när all stress över jul och nyår är över och man kan få sig en vardag igen :P Har hunnit vara på Nav dock och det var bra, fick allt inlämnat och det lät som om det skulle gå fin fint :) Får papper om senast 3 veckor om hur mycket jag får var 14dag och samt lite info skulle jag tro..

När det kommer till bilderna så försök att förbi se den snea granen (som är utav plast(!), de skitiga fönsterna, ljus som har gått sönder och den galna katten på golvet.. Koncentrera er istället på....ja jag kommer inte på något ny men va fan vi har ju gjort lite här hemma iaf ;) Och jaaa jag vet, dåligt att inte julgardinerna är uppe!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar