fredag 24 december 2010

Tomten jag vill ha en riktig jul..

en sån som man har när man är liten...

Men ack så blev det inte, all snö satte hela fleslands flygplats i chock, men kom igen folkens det är ju bara lite flingor kan man ju tycka och tänka (tro mig jag har tänkt mycket värre tankar än så idag!!) Men så lite kan göra så mycket.. Flyg var inställda hej villt medans andra var flera timmar försenade! Så när jag väl hade förstått att mitt flyg faktiskt bara skulle göra att det tog mig till oslo och inte vidare var det bara att bita ihop (gråta lite för pappsen i telefon) och få tag på någon som kunde hjälpa mig få tillbaka min väska.. Sen var det ett jävla springandes fram och tillbaka (virr-hönan emma är inte att leka med) tills jag hittade en rätt ointresserad arbetare bakom informations disken som kunde hjälpa mig hitta rätt väg till bussen som skulle ta mig till båten som skulle ta mig tillbaka till rosendal... Phjuuu, så där nu fick ni med er så gott som allt...

Slut resultatet av den här jävla piss dagen blev då att det blir ingen jul hemma med familj och vänner, julskinka, prinskorvar och kalle anka... nej nej det blir en jul i norge med ribbe och pinnekjött (som jag inte alls har ätit i över 1 månad nu) Men nu även till det positiva, jag får vara med karln hela julen och hans goa familj så jag är ju inte ensam :) Och är ju rätt gott med pinnekjött iaf då så ska nog överleva, + att pappsen ska spela in kalle anka till mig hehe :D

Så med det så säger jag god natt och önskar er alla en riktigt god jul <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar