lördag 4 december 2010

julbord #2

Yes, då hör vi igen.. Suck, låt den här kvällen gå fort! 150p julbord ikväll igen, och jag bara hoppas på att folk inte kör någon grisfylla... Kommer oavsett bli mycket att rydda och diska så blir en lång dag/kväll på mig skulle jag tro. Ledig i morgon och inte en aning om vad jag ska göra.. dra täcket över huvudet och hoppas att det snart är den 12? Låter som en idé ;)

Pengar kommer in på kontot... Och dom åker ut igen... Suck :( Hatar att betala räkningar och skit, men nu är det mesta klart.. Fick betala av till lite till pappsen med, hyran för januari är redan överförd och flygbiljetter hem och tillbaka är betald.. såååå dom sista små kronorna får väl gå till bensin hem nästa vecka haha :P Äsch, ska inte klaga. finns dom som har det värre. pengar kommer nya som en viss skoog alltid säger ;)

Och resan till st:anton är här med avbokad :( Tycker det är lika tråkigt som alla andra, men har inte så mycket att välja på.. Uppsägelsen kom lika oväntat för mig, så utan jobb blir det svårt att få ihop pengar till en resa :( Men st:anton finns ju kvar, så det får bli ett annat år! :)

Skulle ha tagit mig en tur ner till sentrum, men då vet jag att jag köper massa onödiga saker för pengar jag inte har.. så skiter i det! Är shopping förbud för mig nu ett tag framöver.. måste få upp ekonomin igen! Usch avd tråkigt det här inlägget blev :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar