tisdag 7 december 2010

Längtar efter julmys...

Försöker få mig lite julstämning genom att ha julradio.se på för fullt här i lägenheten.. men det gör mig ju faktiskt mer deprimerad än glad :/ När jag kommer hem igen ska karln och ja ha julmys :D Med lussekattsbak och pepparkakshus byggning ;) Kommer inte ihåg att jag någonsin har gjort det, är det verkligen så?? Gjorde vi inte sånt när vi var små pappsen o Sis?!

Iaf, i morgon är det onsdag, skönt.. Och på torsdag är jag ledig (igen!) då ska jag försöka göra mitt ärende på nav och städa samt packa lite här så jag slipper göra allt sånt på fredag natt.. För så fort fredagen har kommit så är söndagen snart här.. jobbar från 14-03 på fredag, 12-18 på lördagen sen ska vi ut och äta med jobbet samt lite utgång på pers med tina som fyller 25 på söndagen... Sen är söndagen äntligen här o då jobbar jag från 12 till 17/18 sen blir det att slänga sig in i bilen och åka hem en tur :) Så är jag smart så packar jag ner allt och ställer nere när jag går på jobb på söndagen så jag bara kan gå ut och starta bilen och åka, slippa springa upp och ner tio tusen gånger... Meeeeen ni som känner mig vet ju att jag aldrig brukar vara så smart så vi får se hur det blir med den saken ;)

På söndags kvällen ska kenneth till personal och dricka och umgås så stannar på vägen hem och är med på slutet jag :) Kommer inte behövas mycket för att jag ska komma i stämning då tror jag hehe

1 kommentar:

  1. nej du emma vi gjorde pepparkakshus typ en gång vi blev väl osamns lr nåt hahah var bara pappa som gjorde knäck sen på jularna och vi bråkade om hur granen skulle kläs ;)

    SvaraRadera