söndag 19 december 2010

söndag

Tror inte det är meningen att jag ska åka tillbaka till rosendal jag.. Suck, så klart är det oväder uppe på hardangervidda ikväll och har varit hela dagen så är stäng/kolonkörning.. Står nu att det är öppet men kan stänga inom kort så tar inte chansen.. Försöker komma mig i säng tidigt istället och får mig lite sömn, kan vara bra att köra utvilad för en gång skull :) Vägrar dock gå upp i lägenheten igen när det är så tomt och tråkigt så sitter nere i soffan i reseptionen och ser på tv och dricker vin ( för då kan jag inte ångra mig och åka bara för att jag har tråkigt ;P ) Laddar ner filmer som jag ska försöka somna till sen :)

Hade verkligen sett framemot att få komma hem ikväll och få krypa ner i sängen med sötnos men ja, det får helt enkelt vänta en natt till.. suck :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar