lördag 18 december 2010

3

Nu går plötsligt tiden jätte fort och jag får lite halv panik över hur jag ska hinna städa lägenheten innan söndag.. haha allt är precis som vanligt ;) alltid stress :P Så ska försöka hinna med den mesta av packningen i morgon och städa det mesta, tar ner den skitiga disken och slänger i stora maskinen där nere i stället hehe..

håller tummarna nu för att anders kan ordna så jag slutar lite tidigare på måndagen, hade varit skönt att slippa köra på natten faktiskt.. Och så kommer jag ju hem och får mysa med gubben lite mer :P den 21 kommer bara innehålla massa städning, packning och inslagning avjulklappar.. den 22 ska jag försöka hinna rida medans karln är på jobb sen blir det att kanske åka ut till svärföräldrarna och äta lite ost och kex :) och den 23 åker jag hem till familjen :D Hoppas jag hinner med att mysa lite med lillkillen med annars får det bli den 24:e... Får annars bli en myskväll med mammsen o mormor, ja å lillebror :D

Borde snart hoppa i säng, behöver sömn om halsen och feber ska försvinna någon gång i år..

Natta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar