onsdag 22 december 2010

du ser det snöar tjohoo

Julstämningen kommer sig allt lite smygande :P Tvätten är på, frukosten är i magen, resväskan är öppen, dock inte så mycket i den ännu men iaf hehe, alla vet ju att jag packar bäst under stress ;) Hade det varit min älskade syster så hade hon börjat sätta upp en lista över saker som skulle packas ner några veckor innan hihi ;) Kan tro att hon sitter hemma nu och sliter sig i håret och biter på naglarna och känner stressen som jag egentligen borde känna ;) Det går fiiiiint :)

Nu ska jag bara läsa lite i min braiga bok sen ska jag sätta på mig ridkläder och åka över till anette, kameran ska kommas ihåg den här gången :) Mysigt med snö och rid bilder :)

Har svårt att fatta att jag åker till sverige i morgon, tiden har gått så sjukt fort! Och jag är nervös, jätte nervös över att behöva flyga själv, (och vart f*n är mitt pass :/ Ja nu svimmade väl syster där hemma ;P )

Måste slänga in en kommentar om att jag är så glad över att mitt hår äntligen börjar bli långt igen pluss att jag vet att den nya hårfärgen snart kommer ;) Jiippiiii <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar