söndag 19 december 2010

2 blev till 1

Tar sista arbetsdagen i morgon, en kollega frågade om hon skulle hoppa in och jobba min måndag så jag kunde få en dag extra hemma och jag jublade högt :)

Så nu är det bara ca7h på jobb i morgon som jag måste genom lida sen får jag äntligen åka tillbaka till gubben och katten :))

Känner mig fortfarande febrig och är inte på topp, så håller tummarna för att hardangervidda är öppet ordentligt i morgon för orkar verkligen ingen kolon körning eller nått sånt larv, nu vill jag bara hem!! Det positiva är ju att allt är städat så i morgon ska jag bara ner två vänder till bilen så är allt klart sen :D Woohoo

Hårfärg är nu beställd. vad blir det nu mån tro ;) Det får ni se lagom till nyttår hehe :D Nytt år, ny frisyr/hårfärg!! <3

Bjuder på lite blandade bilder bara för att, fastnar inte på kort idag själv så, är väl lika bra det.. Känner mig inte så snygg med sönder täppt näsa, svart trötta ringar under ögonen och febriga kinder.. Ingen topp 10 direkt ;)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar