tisdag 21 december 2010

hemma :))

Äntligen, efter många om och men (och en trasig bakspegel) så kom jag fram igår runt 14-15 tiden, var otroligt skönt att veta att jag inte kommer behöva köra den där skit vägen igen fören det blir vår :P

Somnade in vid 12 tiden igår så var väl inte så konstigt att jag vaknade upp vid den här tiden på morgonen... sov med massa täcken och filtar på i natt och frös som en toka, när ska man bli helt frisk tro?!

Igår började inslagningen av julklapparna till familjen, uff har glömt bort hyr tråkigt det var hehe, tröttnade efter två :) Fick hjälp av söta sessan med, ja eller hon åt väl mer papper och lekte med snören mer än vad hon hjälpte till men hon va söt då :) Så nu är det bara paket till karln och till morbror mats kvar :) Och det ordnar jag i sverige, härligt :P

Nu ser det doc ut som om det har blivit släppt en bomb i lägenheten, saker precis överallt.. så dagen idag kommer bestå av städning, tvättning och packning.. när ska man bara få lov att slappna av en dag???

2 dagar kvar tills jag åker tillbaka till sverige3 dagar kvar till julafton
9 dagar kvar tills jag är o bergen och myser med fjant :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar