torsdag 23 december 2010

snart klar

bara några få saker igen nu att packa, väskan väger bly och jag hoppas jag inte behöver betala allt för mycket i över last :( Men kom på att sminket och de måste vara i stora bagaget så blir att packa om lite, hela väskan är ju full med julklappar och knappt några kläder alls, skorna får jag ta i handbagaget haha :)

Och så håller vi nu tummarna för att alla flyg går som dom ska, många som har varit försenade idag och inställd p.ga snö och oväder... hade väl varit min vanliga tur att fastna på gardemoen och bli där över julen helt själv.. då hade jag börjat gått hem!! haha :))

Ska hänga upp den sista tvätten och få det sista klart sen får det snart bli sängen.. upp vid halv 10 i morgon eller ja 10 ;) Måste iaf hinna med färjan som går vid 11 :)

Natta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar