tisdag 7 december 2010

14

jag har tråkigt.. som vanligt :S Och vad gör jag när jag har tråkigt?`Jooo jag äter och shoppar, dock har jag inte råd att shoppa mer den här månaden så då äter jag i stället.. Nu finns det inget att äta här i lägenheten eller så är lite frustrerande.. Prövade mig på att popa lite popcorn förut, så klart den sista påsen.. Och ja, så klart lyckades jag bränna allt.. Misslyckad i köket är bara förnamnet ;)








Får väl ta och läsa klart min braiga bok, den första twilight boken.. Den var/är väldigt bra faktiskt.. filmen är inte den samma men lika bra den med :P Så kanske man skulle ta och önska sig de andra i julklapp?? :P snyggt att ha den första på norska och kanske resten på svenska haha... vilken jäkla "svorsk" man har blivit ;)

1 kommentar:

  1. jag har den första twilight boken på svenska du kan få den ;)

    SvaraRadera