torsdag 9 december 2010

fortfarande hungrig...

Sket i shell, orkar faktiskt inte gå ner dit.. går hellre ner för trappen till ica och köper frukost i morgon haha :D

Sis: Haha, klart vi bråkade och blev osams om det, kommer ihåg att du hängde i (bara guld och rött!! mycket viktigt!) och jag hängde i massa annat skit haha, härliga julminnen ;) Pappas knäck saknar jag då :P Får stoppa resväskan full när jag åker tillbaka till norge :P Vågar mig inte på att göra det själv hehe Och det är ju den första boken jag har läst då :P så blir nog till att köpa den andra i morgon skulle jag tro :) Men typ dvd boxen med desperate housewifes säsong 4,5 och 6 hade ju inte suttit fel *host harkel* eller spelet alias ;) har skickat mail till pappa om det, hade varit kul att spela i jul :D Ses snart <3 Pussa favvo killen från mig och hälsa att moster saknar sin sötnos en massa massa!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar