lördag 4 december 2010

17

Fredags nöjet bli south park... det är bra tv de ;)

Mina gäster på hotellet bestämde sig för att avsluta kvällen kl12 för att åka till pers. Underbart sa jag hehe :) Stängde sjuukt fort jag sprang upp till lägenheten.. Skönt!! Ont i huvudet och trött i ögonen.. Så blir väl att hoppa i säng snart :)

Blir ingen tur hem på söndag :( Måste jobba på måndagen i alla fall.. suck, så får fint vänta till den 12:e.. då börjar jag kl 12, vilket innebär att jag säkert kan gå senast 18, så då åker jag hem för några dagar... sen är det bara 5 dagar till på jobb så är det julferie :D

Är inte så mycket mer intressant att skriva.. Bokat hemresa dock.. kommer landa 18.00 den 23:e... och åka tillbaka 07.00 den 30:e... Blir skönt med en veckas semester :) Sen blir det middag i bergen och utgång den 30:e och nyttår ska firas med karln och hans familj...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar