måndag 6 december 2010

15

Fyndat på netthandeln :P Massa fina julklappar till familjen o bea för en liten peng :) Härligt :)

Nu ska jag ta och försöka sova lite, upp vid 11 i morgon för att hinna med både nav och kaffe med tina innan jobb kl 14.. Nu vecka, nya möjligheter... Och ännu en dag närmre den 20:e :D

Satt även ikväll och försökte finna ut hur jag ska ta mig till och från flygplatserna i bergen och i sthlm, är ett jävla pussel.. hoppas på att det inte är någon snö den 23:e för då kunde karln köra mig, och så kommer mammsen o elin och hämtar mig på arlanda.. Men resan tillbaka till norge är lite svårare.. Flyget går kl 7 på morgonen från arlanda.. När måste man cheka in?? Finns det någon "slut" tid där eller, menar stänger dom för inchek 1 timme innan eller senare?? Skulle behöva veta det :P Så om någon av er vet det kan ni väl kommentera ett svar ;) Puuussss på er <3

Natta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar