onsdag 22 december 2010

dan före dan

eller hur är det man säger? har aldrig lär mig det där hehe

jaja, gårdagen bestod utav nöjen som städning, diskning och tvättning.. Blää!! När gubben gick på jobb vid 4 så tänkte jag att jag ser endast 1(!) avsnitt av vänner seeeen så börjar jag, hmm jo visst.. med katten på magen så somnade jag efter bara några få minuter, vaknade till liv igen vid 8, snyggt! Men lite av allt blev gjort då :) Ska sätta på en till tvättmaskin, karln ska ta sista disken ikväll och själv ska jag ta tag i min packning, samtidigt som vi ska hinna med en ridtur, en liten shopping runda för Kenneth och en tur ut till svärföräldrarna.. Pressat schema, aaa precis som alltid ;)

Är det bara jag som tycker det är klurigt det där med julklappar och svärföräldrar? Menar,jag ska inte ens fira jul i norge utan hemma i sverige med min familj, endå har dom köpt en liten julklapp.. Tanken är god absolut men blir generad och får dåligt samvete, menar jag har ju inte köpt något till dom och kenneth kommer inte få något av mina.. Bläää, så vi ger den sortens julklapp ett biiiig nono eller hur??

Alla andra som smink, kläder, skor och några miljoner är varmt välkomna att hoppa upp i knät på mig och överaska mig, eller är det jag som ska hoppa upp i tomtens knä kanske? När blir man för stor för det, finns det någon åldersgräns?

Lite gamla vinter bilder bara för att jag har varit dålig på att tagit några iår, ska bli bättre på det, lovar!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar