lördag 11 december 2010

10

Tar och slänger iväg ett inlägg nu innan jag ska sova.. Blir lite stressigt i morgon så tror inte jag hinner då, lika så på söndag för då kommer jag slänga mig in i bilen så fort jag slutar hehe :D

Julbordet gick fint, blev lite irriterad på slutet på en del folk men men.. bet ihop och svor sakta för mig själv medans en liten ramsa i rullade i huvudet på repeat.. "7 arbetspass kvar, 7 arbetspass kvar etc. etc.!!" Det funkade rätt bra för då var jag så sur så la i en extra "växel" för att bli klar ännu fortare så jag kunde stämpla mig ut haha :)) Ibland är ilskan inte så dålig att ha ;) Det kända nilsson ansiktet kom fram tillsammans med mina svarta ögon :P Dom är väl kända i min familj ;)

Packningen är strax klar, det jag skulle ta tag i igår hehe vad var det jag sa ;) Så länge det blir gjort så är jag rätt så nöjd med mig själv :P Hälften av er hade väl gissat på att jag skulle springa runt svärandes på söndag kväll och slänga ner allt i påsar, ja ni ser säkert bilden framför er ;)

Nu är det natta, upp i morgon vid 10, jobb, middag, pers sen sova... Lååååång dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar