måndag 3 januari 2011

länge sen nu...

vet att min uppdatering suger jappjapp...

Firade lilla nyårsafton med fröknarna pedersen i torsdags, det var trevligt :D Fick äntligen träffa min älskade fjant som jag inte sett sen 2 månader :) Fick tog en middag på bocca sen blev det drinkar på det, mysigt :) Och som vanligt när jag ska åka någonstans från bergen så går det inte alltid som jag tänkt.. bussen jag skulle ta var tydligen inställd, och hade varit det sen augusti, hmm då kanske det är på tiden att ta bort den från deras sök sida kan man ju tycka.. jaja fick ju lite extra tid med min darlo samt en lunch med bjarte :)

Nyårsafton firades med familjen ramski. Var god mat och trevligt sällskap :)

Nu är det tillbaka till vardagen, mitt arbetslösa liv ha börjat.. Och jag ska väl ta tag i kaoset här hemma! Har varit ute och gått en timme faktiskt :) Skönt men det snöade en massa :P I morgon blir det en liten tur med anette omvik och på onsdag en tur ut med hästarna tillsammans med andra anette :P
Ja jag ska nog kunna hålla mig sysselsatt ett tag :) Fick ju även alla säsonger av skärgårds doktorn av älskling i julklapp så den ska jag plöja igenom när han jobbar kvällar tänkte jag :))

I veckan kommer ju bjarte hem för hela 3 veckor så har bokat in mig på en massa kaffe hos honom hehe :) Hoppas nu att snön ligger ett tag så vi kan ta oss ut i backen en tur :)

Nej städning nästa!! Pepp musik ska på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar