lördag 15 januari 2011

ångrar!!

Vet att jag inte ska gnälla när jag måste jobba 1 dag på 1 månad.. men fan vad jag ångrar att jag tackade ja till att jobba ikväll! Blää, är inte alls sugen på att sätta på mig arbetskläder och gå tillbaka till "ondskapens hotell" och vara trevlig mot fulla gäster.. När jag dessutom vet att jag hade kunnat vara i bergen just nu och dricka vin med finaste fjant!! Tänkte jag inte ett steg längre för?!

Jaja, är bara att bita ihop och gör det bästa av det hela, och vet ju innerst inne att när jag väl är på plats så kommer det nog bli kul att få göra något annat igen :) Men lite bitter är jag då på mig själv hehe ;) ska även hjälpa annica i baren så blir nog sent på mig.. Blir väl lagom att jag hämtar upp en full karl från efterfesten då, suck ;)

Min kropp mår bättre nu med :D Bara lite värk i den men kan gå så gott som normalt nu haha

Nu ska jag ta tag i gårdagens disk så jag har det gjort, blir så irriterad av att se på den, skönt det hade varit om man hade kunnat stänga in den!!

Bjuder på lite kort ;)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar