torsdag 6 januari 2011

ont i kroppen

Var ute en tur själv med Rigel igår och självklart ska sötnosen testa mig då det var första gången vi var ute själva.. Vi var ute bara en kort tur då det blåste som fan ute men ojojoj vad jag känner mig öm i kroppen idag... axlarna och rygg/skulderna skriker efter massage hehe :) Och för att göra saken bättre så gick jag upp till anette i morse när jag skulle hjälpa henne i stallet så nu värker det i benen med.. Ujuj otränad är bara förnamnet hehe :)

Så nu hoppas jag att pengarna från nav snart kommer så jag kan få köpa mig ett träningskort och få börja träna ordentligt med aerobics och spinning och annat som är kul :) ja och så klart betala av alla mina sista skulder ;) Det glömmer jag inte pappsen hehe :P

Sitter även och dricker massa iste och har saknar älskade fjant en massa!! :( Och bella-bus med!! vet inte varför men när jag dricker iste så tänker jag automatiskt på er hehe :P <3

Ska springa över till butiken och köpa ärtor och morötter som vi ska ha till middagen ikväll, emma-the-hemmafrun ordnar med mat/disk/tvätt yeeeesss jag samlar vuxenpoäng i stora högar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar