fredag 28 januari 2011

Ett uppehåll

Har haft några fina dagar hemma hos bella, med mys, träning, fika och massa pepp-talk.. Me like alot!! Snart kan jag till och med känna att jag har båda fötterna på jorden, ja snart i alla fall.. än så länge så stuttsar jag runt utan att riktigt få fotfäste!

Blir familjemys i helgen, ska bli skönt att få slappna av lite, pappsen och vi hade deap talk igår så nu ser jag framemot att få träffa lillebror ikväll och syster m. familj i morgon..

Att försöka styra upp sitt liv och vad man själv vill är inte alls så lätt som man skulle kunna tro.. Jag dras mellan två saker, båda två allternativen kommer göra förbannat ont hur jag en gör, men det andra kan säkert få mig att må bättre tillslut, och det är ett sätt att få mig att stå på egna ben. Mycket som ska ordnas och som ska fixas innan allt är klart, har några jobbiga veckor/månader framför mig som kommer ge både ont och gott, ångest och glädje... Men som sagt, jag ska f*n klara det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar