onsdag 2 februari 2011

nu kör vi!!

Okej! Lite mer hälsokost och "gå-ner-i-vikt-skit" är beställt... Räknar med att få de senast fredag så jag kan hämta ut det fortfort.. På måndag kör vi!! Ja eller jag i alla fall :P Fick en liten mini-kick av att köpa en ny fin träningsväska (för 49,-) idag så är laddad till tusen :) Målet är väl att gå ner lite redan nu så man är någo lunda i form när man åker tillbaka till dalen en tur.. två veckor med träning och hälsoskit!! Det ska fan gå..

Och för er som har missat det skrev jag även idag kontrakt på min absolut första egna lägenhet! Spännande :) Framtiden är helt ovis men som sagt, efter regn kommer solsken, nu är det min tid, min egen tid med mig själv och min tur att få må bra... Inga mer sparkar eller slag på lilla mig... Nono, nu kör vi!!

För er som kanske är intresserade.. Mitt horoskop:
Jungfrun!
Du har 20 härliga dagar framför dig när ditt liv förflyter i perfekt harmoni. För en gång skull lyckas du vara den där tjejen som du drömmer om, och ja... Du är helt underbar. Den 20:e tvärvänder dock energierna och du kan förvänta dig att jordskredsliknande händelser utlöses! Du blir drabbad av plötslig kärlek och kan dessvärre räkna med trubbel ifrån de mest oväntade håll.
Månadens motto: "Ligg lågt och försök ändå njuta av all den positiva kärlekskraft som medföljer som en biprodukt till Mars hetta."

Vad är det?! Ska man kanske ta och boka om resan tillbaka till norge nu på engång?? ;) Skeptisk..! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar