måndag 7 februari 2011

ensam

har glömt hur tråkigt det är att vara ensam... har haft människor runt om mig så gott som hela tiden sen jag blev "lämnad", så när man väl är ensam en dag så känns det tomt och tråkigt!! längtar till jag får ordnat med flytt och träningskort, då har jag något att fylla dagarna med, promenader, simning, träning och kaffe med underbara vänner i stan... dagarna kommer gå fortare då och jag kommer kunna trötta ut mig på dagarna så det blir lättare att somna om nätterna... hatar nätter, dessa jävla långa irriterande nätterna som aldrig tycks ta slut... att somna p.ga utmattning sent om natten framför en tv är inte okej! Vill kunna krypa ner i sängen med en kopp te och en bra bok och somna för att jag känner för att vila... När kommer känslan av ensamhet försvinna??







Saknar min bebis sjukt massa :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar