söndag 6 februari 2011

underbart....

Är det bara jag som får såna där jobbiga ord på hjärnan som jag måste säga heela tiden så fort man får chansen.. Är jätte jobbigt för man hör hur irriterande det låter men kan bara inte låta bli för det är ju sååå kul att säga det.. Och det är olika ord hela tiden, som nu har jag de här på hjärnan:
Underbart...
Fantastiskt...
Snyggt...

Och vad är det för ord egentligen?! Bara små fjantiga skit ord endå sitter dom fast i min hjärna.. Sjukt!

Ignorerar jag allt för att jag ska slippa ha ont? Är en väldigt konstig människ!!

Fynda även lite idag :D Ny snygg röd dunväst och 2 par super läckra skor för under 500,- är inte det helt fantastiskt så säg ;)

Ska läsa lite i den braiga boken jag lånade av min syster sen blir det bingolotto med mormor :D Här ska det vinnas en ny bil ;)

Beafis bilder kommer senare, orkar inte leta fram sladden till kameran :)) Puss på rumpan gumman <3

Måste även tillägga att jag haft en bra helg :) mys med bella i fredags (blev utgång med gabbarna då lilla gumman var lite trött i tryne :P) Sen tjejkväll hos mammsen i går :)

Puusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar