måndag 7 februari 2011

Dag 1

Första frukost drinken nere... och mina damer och herrar den var riktigt god :) Kan vara för att jag tog mjölk och blandade med ( vilket det stod att jag skulle göra ) och det var mumms :D Ska bli spännande och se hur allt annat smakar under dagen ;) Ska bli kul att få testa det andra jag beställt med, men det får vänta till onsdag då jag inte kommer kunna hämta dom fören tisdag eftermiddag...

Nu blir det duschen sen ska jag sortera lite saker jag har runt om i både väskor och påsar i mammas lilla sovrum hehe, har ju som sagt saker både här, hemma hos pappa och i bellas gästrum.. ska faktiskt bli sjukt skönt att få flytta in i en egen lägenhet och slippa känna att man är i vägen för folk..! Måste hitta ett köksbord, helst ett litet större med 4 stolar... någon som har eller vet om någon som ska sälja?? :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar