söndag 27 februari 2011

vill!!

Vill och jag vill det nu! Känslan av att verkligen verkligen villja ha ett jobb är sjuk.. Pirret övet att kanske få göra något nytt, något med tryck och som får en att träffa nya människor är otrolig.. Så nu kommer jag stirra mig blind på min tlf tills det verkligen kommer det samtalet jag vill ha nu, helst igår ;)

I kväll är det sista natten innan det blir att ta sig i kragen och bli katrineholms bo... Ja tiden kommer jag nog få till att gå då allt är ett enda stort kaos i lägenheten, saker precis överallt.. Pjuu önska mig lycka till ;) Flörtade med fina elin som har lovat att komma in i morgon och hjälpa mig bära in de sista tunga sakerna som pappsen så snällt hjälpte mig in i bilen med ikväll.. Sen är det bara köksbordet kvar sen borde det mesta vara där, i en enda stor röra.. Ja precis som allt annat lyckas bli i mitt liv ;)

Men nu vill jag göra något nytt! Hoppas och håller alla tummar jag har för att det här ska bli bra....

Natta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar