fredag 25 februari 2011

Blivit med lägenhet!!

Yes, idag kl 15,00 tar jag emot nycklarna till min allra första EGNA lägenhet.. Och det känns..... tomt.. Vart fan är det där glädje ruset som ska komma när man gör något nytt och spännande?! Det är i en enda dimma just nu, allt jag ser är helt glanslöst och knappt några färger.. Det är svårt att glädjas över något när man måste göra det själv..

NEJ nu får jag skärpa mig!! Jag är ju knappast själv! Pappsen slutar tidigare på jobbet för att kunna hjälpa mig med säng och soffbord, gurra offrar en ledig lördag för att hjälpa mig med soffan och mammsen följer med mig enda upp till sthlm på söndag för att jag inte vill åka själv.. Ja och sis och adrian är bara söta dom med ;) Så skärpning!!

Saknar min lilla bea fjant då :( Blir liksom inte helt den samma utan henne! Vi har ju gjort allt tillsammans de senaste åren så känns lite konstigt att hon inte är här med mig just nu och planerar vart allt ska stå och tavlor som ska upp.. Saknar dig gumman <3

Ska ta och gå ner och kolla posten, hoppas att sim kortet har kommit så jag kan använda min svenska tlf..

Snakkes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar