måndag 28 februari 2011

morgon yoga..

Ja i morgon startar jag dagen med lite morgon yoga faktiskt :) så ska ta och ta fram lite kläder till det innan jag kryper ner i min nya fina säng.. sessan sover redan gott i den så räknar med att den blev godkänd ;)

har fått en massa hjälp idag med lägenheten och det är jag grymt glad för, har faktiskt fått det riktigt bra här nu :P I morgon får det även bli en tur till jysk så jag kan investera i en skohylla och en hylla till badet, ja jag har allt för mycket skor och smink/smycken/hårprodukter.. hehe men så är det väl att vara tjej ;)

Blir till att träna lite i morgon med, ska se om det går något roligt pass sen blir det gym med fina anna :) Ska ta ett glas öl med maria på onsdag ja och så klart träna :) Försöka tvätta i veckan med, på fredag kommer lillebror en tur, lördag ska vi ut till pappsen, söndag ska det firas syster.. Måndag får jag försöka vila, eller träna ;) Tisdag och onsdag två olika arbets intervjuer och på torsdag en heldag i västerås med syster och adrian :D Fullrulle hela veckan, precis som jag vill ha det ;) Fokus på träning och lägenheten nu!! japp japp :)

natt cigg sen får det bli sängen, ska upp strax efter 7 i morgon :)

Natta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar