tisdag 22 februari 2011

F*****n!

Nu är jag på gränsen till att bara åka och kasta allt skit i närmaste container och bara skita i det här!! vet fan inte om jag ska skratta eller gråta åt allt som man äger, mysteriet hur allt ska gå in i bilen hänger fortfarande tungt på mina axlar.. bakluckan måste gå att öppna annars sliter jag någe jävligt! ska ta en hög med saker och åka och slänga ikväll, måste även en tur till husnes och kasta kläder och skor(!!) ja ni läste rätt, det ska kastas :( Och ingen är ledsnare än jag just nu, fan ta det här! Och hyra släp kommer inte ens på fråga för det finns ju inget sånt skit här heller att få tag på!! 10 djupa andetag sen slänga sin in i röran igen... jag ser inget slut på det här!

1 kommentar:

  1. Hej Emma! :)
    Ser att du tycker det är lika roligt som mig att packa!:) Tänkte bara höra med dig om du kanske vill ha den vita "rull/persienn gardinen" från ikea i köket kvar? Finns nämligen inga riktiga persienner i köket. Om du vill det, så lämnar jag kvar den bara?

    Mvh Emelie

    SvaraRadera