lördag 26 februari 2011

trött

Har varit en lång dag.. En massa stress som alltid men är väl så man får dagarna att gå ;) Slängde (läs: kravlade!) mig upp ur sängen strax efter 9, sen avr det iväg att hämta soffbord i flen, släpkärra hos faster o farbror, soffa hos en vän till mamma, åka från e-tuna till k-holm för att lasta av allt för att sen åka till jysk och hämta säng.. Vidare hem till pappa, äta, hämta det näst sista lastet med saker, åka och lasta av det i k-holm och sen vidare till e-tuna. Lämna släpkärra, hämta gustavs kompisar och köra dom ut till fest sen hem till mamma och slänga sig i soffan.. Ja och så färga håret hehe ;) Sorry bea men var tvungen, det röda var inte lika rött längre så kunde inte gå så i morgon på intervju, blev mörk brun ;)

I morgon är det upp till sthlm vid 12, intervju 15.30 sen tillbaka till e-tuna, bilen hem till pappsen och hoppas att hinna lasta den med tunga saker. Måndag kommer tillbringas i stan i lägenheten och sätta saker på plats och mysa med sessan samt träna :) Ja så kommer väl hela min vecka se ut kan jag tro hehe Ska även försöka hinna med ett glas med maria på onsdag som jag inte sätt på hur länge som helst, trevligt.. Och ja skoog, kom hem snart så kan du vara med du me ;) <3

Nu ska ajg se klart på min film jag hyrde och sen ska ajg nog mysa ner mig i sängen med en bok.. helst själv här hos mammsen så finns inte så mycket annat att göra... Kan va skönt det med, kanske är på tiden att man vänjer sig.... eller?! Näe, tar det senare ;)

Nattinatt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar