onsdag 16 februari 2011

gillart!

Skönt när saker gå smidigt! :) Har inte varit nöjd med tele2 förut, ja bea du kommer väl ihåg vad vi slet med våra mobilabredband i sommras haha :P Men nu fick jag prata med en trevlig karl som fixade allt fin fint och snabbt, sånt gillar jag!! Är trött på allt krångel o skit, så nu kan väl allt annat få flyta på? Ska jag ta tag i och avsluta träningskortet ikväll med sen är det inte så mycket kvar att göra... Förutom den där jävla packningen och flytten men det får bara lösa sig!!

Mindre än 2 veckor kvar nu...

1 kommentar:

  1. Hej Emma,

    Roligt att läsa att du fick snabb och bra hjälp av vår kundservice, det är precis så vi vill att det ska vara. Jag beklagar att du fick slita med ditt mobila bredband, jag hoppas att den historien också löste sig till slut, om inte får du gärna maila mig på ida.jonsson@tele2.com.

    Med vänliga hälsningar

    Ida Jönsson, Tele2.

    SvaraRadera