torsdag 17 februari 2011

sista dagen..

Japp, idag är sista dagen i sverigeland innan jag styr tillbaka mot norge.. för en fjuttig vecka.. tänk vad skänt det hade varit om någon vänlig själ hade packat allt mitt skit så det bara var att slänga in allt och katten i bilen och åka sen.. men sån tur har man väl inte ;)

Ska bli mys att få träffa bea igen.. vet ju inte när vi ses nästa gång :/ usch vad jobbigt!! vi som alltid har varit ett stenkast bort från varandra sen sommaren 08 då hon följde med mig till norge första gången!! Men gumman jag väntar på dig och värmer upp kattne för dig så länge ;)

Tiden hemma har gått så himla fort..! Vet inte om det ska bli skönt eller inte att flytta hem, jag hoppas bara jag kan få ett jobb så fort som möjligt så dagarna börjar rulla på och man kan börja få sig en "vardag"..

Kommer saknar rosendal massa! Trodde jag inte i maj förra året när jag flyttade dit men har börjat till att tycka om den lilla platsen där borta... Det blir inte alltid som man har tänkt sig.

Ska packa klart väskan sen blir det eskilstuna, umgås med mormor sen en liten promenad bort till syster.. Ska prov-gå min nya stegräknare hehe ;)

Snakkkeess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar