tisdag 15 februari 2011

jay smith

Är inte många gånger jag lyssnat på den karln men daaaaim vilken röst han har :) Det är nästan så att jag ska springa och köpa hans skiva när pengar ramlar in på kontot ;) Sen är det dock jävligt mycke annat jag ska köpa då så hehe får se hur det blir med den saken ;)

2 veckor kvar till flytt... Känslor?? Vet faktiskt inte, har inte känt efter!

Norge på fredag, någon jag både ser framemot och inte! Ska bli mys att träffa bea, för sen vet vi ju inte när vi kommer ses igen nästa gång :( Kommer bli några dagar med stress och saker som ska packas, saker som ska slängas, vänner som ska träffas, katt som ska matas, boende som ska fixas, bil som ska kollas... Gud ge mig styrka!!

Ska ett ärende ner på stan sen blir det lunch med mormor innan jag styr bilen mot katrineholm för två dagar, det ska pratas med flickorna, tränas och packas om :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar