tisdag 1 mars 2011

uppe med tuppen

Ja klockan var strax efter 7 när larmet ringde och ville att jag skulle upp, ska erkänna att det var allt lite segt och jag var bra trött men upp kom jag ;) Var lite smart igår och ordnade kaffebryggaren så det var bara att trycka på on knappen sen var kaffet på väg, det slank ner ett glas med proviva/mango (var jätte god :P anna har rätt om det mesta hehe) Hann till och med ladda ipoden lite så jag kunde lyssna på musik medans jag tog en PW till caroles lokal där det blev morgon yoga :)) Nu är jag inne på dagens frukost, 2 fullkorns skorpor med mager ost, kaffe och en shake :) Mums :P En rätt så trevlig start på den här morgonen :)

Ska in och se vad det går för roliga pass på friskis idag medans jag väntar på att lilla anna ska sluta skolan, ska en tur till jysk med och köpa skohylla och hylla till badet :) Blir kalas bra det här... Oj vad positiv jag blir till livet helt plötslig, otroligt vad lite kaffe på morgonen kan göra ;)

Ha en fin dag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar