onsdag 23 mars 2011

oplanerad dag...

Har inte speciellt mycket planerat idag, känns lite tomt.. vill gärna att dagarna ska springa iväg så det snart är maj... För då kommer min bästaste bästaste vän, för evigt hem igen ;) Maaassssaaaa kärlek till dig gumman <3

Har iaf varit ute på en liten morgon tur med vovven.. Jo men visst serru, emma var uppe vid 8 faktiskt :P Duktiga jag!!  Sen hoppas jag det blir en liten promenad till djulö, får se om vovvsen orkar följa med, gymma lite med anna och ett core pass för lilla mig.. Hahaha det var en rätt planerad dag i alla fall ;)

Morgon kaffet är strax klart, då ska jag trycka i mig lite frukost och hoppas att påsarna under ögonen försvinner, sen en liten dusch :P Är faktiskt inte van vid att gå upp så här tidigt, ross funkar bättre än väckarklocka hehe ;)

Ha en fin dag hörre ni, solen är ju framme idag igen :P





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar