tisdag 8 mars 2011

Tisdag

Dagarna rullar på och jag skrattar och trivs bara mer och mer :) Det här har blivit som mitt andra hem, på bara några dagar har jag lärt känna människor som får mig att må bra och får mig att trivas...

Fick en glimt av mitt ögongodis idag igen, blev rädd att han skulle åka hem men så var inte fallet ;) Några få minuter på en hel dag får mig att le :P

Blev en tur till taxfreen idag med, men vart inte mer än lite koskenkorva (vilket är ett måste när man jobbar på en färja som går till finland hehe) En kartong cigg (jajajajajaaaaa pappa jag ska sluta!!) och en flaska vin som jag ska mysa med på torsdag kväll tillsammans med en fet pizza som jag förtjänar sjukt mycket!! På 6 dagar har jag bara ätit en delicato och en munk! Yees, sug på den ni ;) Mestadels bara sallad och nästan ingen potatis eller pasta :D Det är den där pizzan och vinet som får mig att kämpa in i det sista nu! Inte ens en jävla semla tryckte jag i mig i dag på självaste fettisdagen! You goo girl!!

Hittat en fin kille som jobbar i cafet tillsammans med mig, hur kul som helst och han får mig verkligen att skratta.. Tur att vi inte har samma smak på killar hehe ;)

Det är de här små ljusglimtarna under dagarna som får mig att se solen igen, att ta mig upp innan jag ramlat tillbaka ner i hållet igen som DU knuffade ner mig i... Våren är snart här :))

Nu blir det sängen nästa och se lite tv tills jag somnar.. Två dagar till med väckarklocka sen ska jag sova som en gris :P

natta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar