lördag 26 mars 2011

jobbjobbjobb

Yes, om 2,5h så kör vi... ska bli kul att få vara i serveringen igen och få känna på pulsen på en nattklubb, sånt gillar vi :) Trodde dock att jag skulle få sova ut idag då jag inte gjort det på många dagar, men den sovmorgonen försvann fort hehe ;) klockan 09.10 Ringde det fint på min dörr ;) Nej men anna, när man inte svarar på sms då ringer man på dörren ;) haha, nej då gumman du vet att du alltid är välkommen hit, och tack vare dig behöver jag ingen väckarklocka ;)

Ska slänga i mig lite mat och hoppas att halsen och det tunga huvudet ger med sig framåt kvällen, ingen kul start på första dagen på jobb.. aja är bara några timmar, sen är jag ledig fram till onsdag :) så på söndag ska jag sova ut, har sagt till anna att efter 12 är hon välkommen haha ;) <3


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar