söndag 27 mars 2011

Bomb

Det ser helt seriöst ut som om någon har släppt en mindre bomb här i lägenheten, allt mitt innehåll i väskan ligger över golvet, vardagsrumsbordet kan jag inte se under alla böcker, tallrikar, koppar, papper m.m. Garderoben är halvt utriven i ett försök igår att hitta rätt kläder 20min innan jag skulle springa på jobb hahahaha

Så nu skiter jag i det här! Orkar inte städa, orkar inte packa upp, orkar inte torka dam eller damsuga upp skit.. Idag ska jag inte gör någonting! Ska sätta mig i bilen och åka ut till pappa o carole sen ska jag ta det lugnt i några timmar :) Och det ska bli sjuuuukt skönt!

Vill inte ens besvära er med att ta bild på all skit för då hade ni nog rätt fort börjat gråta ;)

Saknar dig beafis!!

Och ja, jobbet gick bra igår :) tycker jag iaf ;) får se vad som sägs på onsdag, håll tummarna för mig då! :P

Puss <3

1 kommentar: