måndag 28 mars 2011

sovmorgon? haha kan jag bara glömma!!

Klockan var inte mer än strax efter 22 då jag stuttsade ner till tvättstugan för att vika ihop all tvätt i tvättrummet.. Kommer ner i den läskiga källaren och försöker slå på ljuset....... Nej men då har dom jävlarna STÄNGT AV all jävla ström i tvättstugan! Takkkkaarr så då jag! Var ju fan bäcksvart där nere, såg ju inte ens vad jag själv tänkte..! Fuck, det var bara fint och vackert traska upp till lägenheten igen... Så det där med att klockan ringer 9 i morgon, ja det kan jag bara glömma.. 7(!!) yes ni läste rätt.. KLOCKAN 7 ska jag rulla mig upp ur sängen för att ramla ner och hämta min tvätt, helvetes jävla skit... Har aldrig haft sån stor lust på eget hus som jag har nu!

Jaja, får väl passa på att ta morgon promenad vid halv 8 istället då, kanske jag kan vara klar till 11... Önska mig lycka till!

I morgon kommer pappsen och hjälper mig med hyllor och lampor, favvo-pappa <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar