måndag 21 mars 2011

FAN TA ER!!

Jävla idioter! Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv, den där känslan av att vara helt ensam och försvarslös är sjuk! Att inte kunna sova i sitt eget hem för att man är så rädd ska ingen behöva få uppleva, aldrig någonsin. Är det konstig att folk har fördomar, att man börjar bli emot en viss kropp människor! Är det meningen att man inte ska kunna gå hem från en vän en söndag kl 22 på kvällen längre? Vi pratar om knappt 300m gångväg på en upplyst gata bland massa hus. Inte ens då ska man få känna sig säker!

Nu är "farbror bollträ" plaserad precis vid dörren och ikväll ska jag flörta med anna så jag kan få ta med mig ross över natten, för aldrig att jag låter dom förstöra mitt liv! Polisanmälan är gjord och jag tackar min skyddande ängel för att allt gick bra, det hade kunnat slutat jävligt illa om jag inte hade haft turen på min sida, nästa gång jag går ut på kvällen själv är med överfallslarm, knogjärn, och en jävla elpistol det är fan en sak som är säkert! Skiter i om jag sen blir anmäld för misshandel för då slåss jag faktiskt för min egen skull i självförsvar. Låt det aldrig hända igen!

Tack Bea för att du höll mig sällskap i tlf, att du fanns att prata med! Tack Anna för att du är så underbart söt som lånar ut vovven! Och tack pappa, söta underbara pappa som hämtade mig mitt i natten när jag var så jävla piss rädd! Skulle jag gjort utan mina underbara fina vänner och min familj?! Det är ni som gör mig starkare och får mig att vara den jag är bara genom att finnas där för mig när jag behöver er <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar