tisdag 29 mars 2011

vakna med the voice...

Jojo, uppe med tuppen idag..! Fuuck det var inte det lättaste att ta sig upp när klockan ringde strax innan 7 men måste man så måste man... Nu när jag redan är uppe och tvätten hämtade kan jag lika gärna hålla mig vaken. Vet att jag blir ännu tröttare när jag vaknar igen sen annars, är en mördrömm att komma upp då. Så kaffet är på och sen blir det en tur till gymmet, lika bra att passa på medans man har tid och chans :) Kortet går ut på lördag så måste använda det så mycket jag kan ;) sen ska jag diskutera med min ekonom (läs:lilla pappsen) ikväll om, och hur jag ska köpa nytt kort el inte... Djupa frågor så här på tisdags kvällarna kan lätt bli ;)

Nääe, kaffe och ballen ( ja eller hur var det du skrev anna?!) en snabb tur innan det är på med träningskläder!! Hoppas det går fint utan min lilla PT ;)

Norrköping nästa sen :P




Det SKA gå!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar