onsdag 30 mars 2011

jobb :)

Hemma igen efter några timmar på jobbet.. och ja, det är något jag kommer kunna vänja mig vid att skriva ;) Pratade lite fort med dom idag bara för att få svar på om timmar och hur dom hade tänkt sig, så på måndag ska vi sätta oss ner och skriva kontrakt :) Blir väl en vanlig fin 6månaders prövotid som påalla andra jobb i sverige.. Men för lilla mig som faktiskt nästan aldrig någonsin har haft ett jobb längre än 6 månader så är väl inte det några konstigheter ;) Längtar till sommaren, grillning och massa mys! Ge mig värme!!

I morgon ska jag ta och gymma lite igen och sen lyxa till det med solning faktiskt! Fick lite driks idag så tycker jag förtjänar att få lyxa till det :P Skulle behöva en tur upp till willys och handla mat men oooorrkar verkligen inte åka, så njaaa tar det kanske på söndag efter jag har varit hos pappsen och bytt till sommar däck ;)

Återkommer på måndag om hur allt har gått! :P Jobba tors-lör ser det ut som nu iaf :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar