måndag 7 mars 2011

3 dagar kvar

Det drar ihop sig till hemresa.. och jag vill, men ändå inte.. Jävla jobbigt det där :( Jag har aldrig varit så trött som jag är just nu, mina fötter värker efter att ha sprungit runt ca 12h varje dag i jobbskor, min hjärna blir slöare och slöare, och kroppen skriker efter att få sova en dag utan att vakna till en väckarklocka.. men samtidigt har jag det helt supert här borta på det böljandeblå.. Du jobbar hela dagarna, äter när du ska äta, pratar när du känner för det, skrattar sjukt mycket och har alltid folk runt dig.. jag vill inte hem till ensamheten och till alla måsten :(

Tänkte på dig idag, på när vi träffades första gångerna. Hur allt var nytt och så bra. Det gör ont, fruktansvärt ont och jag saknar dig varje dag!!

Nu måste jag sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar