torsdag 13 januari 2011

ajj

Min stackars rumpa! Det där med spinning var sjukt kul, jobbigt, men kul :) Men fy fan vad ont i rumpan jag fick, har ju inte suttit på en cykel, ja jag kommer inte ens ihåg sist :/ tänket jag skulle försöka lägga undan lite pengar så kanske man kan köpa sig en till våren :) Skönt att cykla :P jaja, tillbaka till träningen :) Tränade som sagt inget i tisdags, men var ute och gick 1h med anette i stället, var skönt att komma ut i friska luften och få röra lite på sig :) Trevligt med prat sällskap med :P På dagen var jag i husnes med anette T :) Medans hon var hos frisören gjorde jag lite ärenden på träningstudion och på nav.. Sen shopade vi lite ;) Men blev bara bra saker då :P

En sport bh, behövdes!
Ett par nya tränings skor, var på rea och behövdes!
En ljus rosa skjorta, behövdes kanske inte men var på rea 99,-!
En jacka till gubben, behövdes med stort B!
Ett par knä strumpor, var också på rea ;) !

Ja tror det var allt jag köpte tror jag :) var faktiskt inte mycket onödigt :P
Nu snöar det en massa ute igen, tråkigt att det säkert regnar bort om någon dag bara :( Ska ta och gå in till hotellet och möta upp kenneth till kl 4, försöker ju gå en liten tur varje dag nu, bara för att jag ska komma igång :) Ikväll blir det att prova på Sumba :D Ska bli intressant :P Hoppas jag kommer mig upp ur sängen i morgon hehe ;)

Nu ska jag krypa ner under täcker och se en film tror jag, uff det är jobbigt att vara arbetslös ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar