fredag 14 januari 2011

första tränings veckan: Check! :D

Är klar med min första tränings vecka :) Tar mig en tur ut på promenad i morgon och på söndag, ska jobba på lördag så är nog lika bra :P Är glad om jag tar mig upp ur sängen i morgon haha Var ju på sumba idag, å herre gud säger jag bara! Trodde att jag hade någon kondis och styrka kvar i kroppen men det visade sig att så var det faktiskt inte!! Fick se sanningen i vitögat idag när jag tränade med 5st damer på 50+ och som alla orkade mycket mer än lilla jag.. Sjuuuukt vad otränad man kan bli, det är inte fören nu när jag har börjat träna jag ser hur mycket jag egentligen har lagt på mig och så mycket kondis jag har tappat.. Mitt mål är som sagt att komma i bikini form till slutet av maj... Och det ska jag f*n klara :D Vill kunna komma i mina jeans igen ;) Sorgligt men sant, mycket fint som inte sitter längre :( Så nästa vecka blir det core/pilates igen (ska ta lite tyngre tyngder än förra gången) Sen blir det spinning+stryka och tror allt det blir ett sumba pass till :D Jobbar jag inget på helgen så kanske jag bokar in mig på instruktions på gym på lördag förmiddag :)) Var länge sen jag faktiskt såg framemot att få träna :P

Vet att det bara blir massa tråkiga inlägg om träning hit och träning dit men det skiter jag i.. skriver för att ni där hemma ska få veta hur jag har det :P och heeey familjen, har så gott som slutat röka med!! Två tummar upp för mig :D Idag har jag inte rökt någon alls, så ska försöka klara helgen med så ska det här nog gå fint :) Känns liksom surt att dra i mig massa gift för en massa pengar.. När jag ska gå ner i vikt och försöka spara.. Dom två går inte riktigt hand i hand ;) Önska mig lycka till :) Jag har gått ett steg i rätt riktning.

Natta <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar