fredag 14 januari 2011

smärta!!

har ont i absolut hela kroppen!! Och är jag skulle kliva in hemma i går kväll så lyckades jag sträcka mitt vänstra knäväck.. Är det ens möjligt?! Så haltar mig fram här hemma.. men ska ta mig en tur ut med anette om en liten stund, hoppas att det hjälper att röra på sig lite och bli varm.

Senare kommer ingvill och håvard över och ska ha fredags mys med tacos och film :) Ska bli trevligt :D

Ska dö lite i soffan igen, har både diskat och tvättat/vikt massa tvätt idag så har varit så duktig så!!

Har även börjat gå igenom en massa gammla foton som ska framkallas och sättas in i fotoalbum, men har kommit fram till att det är fan ett evighets göra :/ Men det ska nog gå fint :P Träningspassen är bokade till nästa, juppjupp nu kör vi ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar