tisdag 29 december 2009

Tisdag

Tillbaka i dalen är vi, kom igår natt vid 12 tiden, uff var en lång resa... En timme hade vi stopp i årjäng p.ga några jävla vindrutetorkare.. Efter lite bråk med blod, svett och tårar satt de nya äntligen på och vi kunde fortsätta våran resa tillbaka..

Idag har jag städat lite, bara lite ;) Varit en tur på nes och hälsa på de flesta, sagt hejhej och allt sånt :) Och sen åkte jag hem, lagade lite mat till mig och sambon sen har jag bara suttit i soffan och slöat.--

Borde ta och finna sängen snart, fortfarande trött och sliten efter resan igår, och måste upp tidigt för att hinna ner till stallet och mocka (som jag har lovat tina att göra :P) Sen blir det att jobba lite i butiken mellan 10-18.. mycket som ska hinnas med :P en till tur till nes ska det bli oxå, ska till camilla och säga hej.. Var allt för länge sen sist!!

Näpp, lite till på soffan bara sen blir det sängen!

6/1 kommer pappsen & co hit :P Woohooo

Tycker ni om nya layouten då??!! snyyyyygt va ;)

Natta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar