torsdag 3 december 2009

Onsdag

Det går fort nu! :)

Andra dagen på nya jobbet är gjort, härligt :P Det var kul att det hände lite mer idag :) Blir även massa att göra fram till och med lördag, söndag är jag fri :) Ja måndag och tisdag med för den delen, men ska se om jag ska ta och jobba lite någon annanstans då eller inte, skulle behöva ta och göra något åt vårat kaos till hem, får se hur det blir med den saken ;)

Borde ta och föröka finna sängen och krama kudden lite.. Upp rätt skapligt i morgon för att försöka få undan lite smutstvätt och disk, tråkigt!! Ska även iväg till nes en tur innan jobb.. suck säger jag bara, mannfolk! ;)

Januari blir det en tur till bergen/rosendal.. Kuuuul, ska vi köpa oss en massa fina skor, förtjänar både jag och bea som är så duktiga.. Går faktiskt till jobbet i -15 grader och på vägen hem är det DEN feta uppförsbacken, ha så sug på den ni ;) Vuxen poängen bara rasar in, hehe :P

Jag hatar att jag älskar dig...

Natta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar