måndag 14 december 2009

Söndag

Ujujuj, att vi aldrig lär oss att dricka ordentligt... Suck :) Men vi dansade och skrattade oss igenom hela kvällen igår :P Härligt!! Efter jobb igår så körde jag fort hem och bytte till gå-ut-och-dansa-hela-natten-lång-kläder sen åkte jag över till Tina där de andra redan väntade så fint.. Blev paket öppning för stora tjejen som fyllde år sen drack vi bubbel och spelade wii :P Väl ute på pers blev det massa dans och drinkar :P Me like! <3 Åkte på efterfest till Tina men som vanligt är jag oftast för sliten för sånt, hehe.. Efter någon timme (där jag redan nästan hade somnat på soffan men blev vackert väckt av dina med en hink kallt vatten) så gick bea och jag och la oss bredvid bella som låg och snarkade så sött.. Att telefonen ringde vid 13 tiden var inte så himla populärt om ni frågar mig! hehe, men kom mig upp och tog beslag på soffan innan de andra hade vaknat till liv :D Och där låg vi heeeeela dagen :)

Nu ska jag försöka ta och gå och lägga mig och få mig lite sömn. I morgon blir det spa med Tina :) 50min antistress massage! Nice :)

Tillbaka på ruta ett??

Natta <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar